Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2013

Επειδή έρχονται τα Χριστούγεννα... Και επειδή μετά τα Χριστούγεννα, με περιμένει ΜΕΓΑΛΟ ταξίδι και ΜΕΓΑΛΗ αλλαγή. Και επειδή έχω βαρεθεί τον αρνητισμό κάθε είδους, το μαύρο σύννεφο που τραβάω σέρνω μαζί μου με μια αόρατη κλωστή πρέπει να διαλυθεί. 

Βρήκα επιτέλους τη δύναμη να ανακαλύψω τι θέλω. Βρήκα το κουράγιο να απελευθερώσω τους δαίμονες μου και να αλλάξω πορεία. Έκλεισα τις ενοχές μου σε ένα ντουλάπι και πέταξα το κλειδί. Δεν υπάρχει γυρισμός σε αυτό που νιώθω. Η απόφαση πάρθηκε και είναι αμετάκλητη.

Ευλογημένος είναι όποιος ξέρει τι θέλει και ξέρει τουλάχιστον από που να ξεκινήσει. Ο αγώνας μακρύς αλλά θα είναι νικηφόρος γιατί πολύ απλά άμα δεν είναι σημαίνει πως δεν έχει τελειώσει. 

Ο αδύναμος παίρνει  εκδίκηση.
Ο δυνατός συγχωρεί.
Ο έξυπνος αγνοεί.

Τρεις προτάσεις, τρεις αλήθειες, γιατί κάποιος δεν μου τις είπε πιο μπροστά; Όταν δηλητηρίαζα την ίδια μου την ψυχή με μαύρες σκέψεις. Ποτέ δεν είναι αργά όμως. 

Αγνοώ εσένα που μου φέρθηκες αχάριστα ερχόμενος/η με τον μανδύα του φίλου. Που ήξερες μόνο να παίρνεις και όχι να δίνεις. 
Αγνοώ και όλους εσάς τους  πονηρούς που δεν έχετε αλτρουισμό και σκέφτεστε την πάρτη σας και μόνο. 
Αγνοώ και σένα παλιέ συνάδερφε που με υποτίμησες και φέρθηκες υπόγεια. Η κάθε προσβολή σου καρφί που έκαιγε τότε μα σκαλοπάτι που με ανεβάζει τώρα.  
Αγνοώ και σένα που δεν έχεις τα κότσια να πάρεις ριζικές αποφάσεις και αλλαγές και σπέρνεις το μικρόβιο της αμφιβολίας στα σχέδιά μου κάνοντας τα να μοιάζουν άπιαστα. 
Αγνοώ κυρίως τον παλιό εαυτό μου που έδωσε χώρο σε όλα αυτά. Αγνοώ τις αδικίες που ενδεχομένως να διέπραξα, την δειλία που με διακατείχε και δεν εκπλήρωνα τα όνειρά μου. Αγνοώ όλες τις αμφιβολίες μου και τις μετουσιώνω σε ελπίδες.

Μα πιο πολύ ευχαριστώ. 

Ευχαριστώ εσάς  τους 5-6 (που ξέρετε ποιοι είστε) για τη θετική ενέργεια και την υποστήριξη.
Ευχαριστώ τους επαγγελματίες που βρέθηκαν στον δρόμο μου και "ξύπνησαν" τον επιστήμονα μέσα. Αφύπνισαν τα όνειρά μου και με γέμισαν εφόδια. 
Ευχαριστώ την οικογένεια μου που με πόνο καρδιάς δέχονται ότι απόφαση και να πάρω. Αρωγοί και συνοδοιπόροι. 

After all, η ζωή είναι μικρή (και κλισέ). 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου