Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2012

My big greek-cypriot evs project!


Tέλειωσε λοιπόν και η πρώτη αποστολή στην πανέμορφη Κύπρο και τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα! Ας ξεκινήσουμε με αλήθειες.. Πόσοι από εσάς με συμβουλέψατε να προσέχω γιατί οι Κύπριοι είναι περίεργοι άνθρωποι, μονόχνωτοι, μουντρούχοι, πονηροί κοκ. Εγώ για να πω την αμαρτία μου ιδιαίτερη πείρα δεν έχω γιατί όταν ήμουν φοιτήτρια δεν έκανα παρέα με Κύπριους και ούτε ασχολήθηκα περαιτέρω. Έβαλα λοιπόν και εγώ με την σειρά μου τον μανδύα της προκατάληψης πάνω μου και ξεκίνησα για το ταξίδι στον νέο τόπο διαμονής μου. Πόσο λάθος έκανα....

Το πρώτο που παρατήρησα είναι ο καιρός! Εύκρατος και ζεστός ένας δικός μας Οκτώβριος σαν να λέμε. Όχι ότι ο καιρός αποτελούσε κάποιο κώλυμα για μένα.

Περίμενα λοιπόν να δω με αγωνία τον μελλοντικό τόπο διαμονής μου. Όποτε μου περιέγραφε κάποιος την Κύπρο έμενε περισσότερο στις παραλίες, στην Αγία Νάπα και γενικά ότι μπορει να σου προσφέρει αυτό το νησί το καλοκαίρι. Κάνεις δεν μπήκε στον κόπο να με ενημερώσει πως η Κύπρος διαθέτει τα πιο όμορφα χωριά που έχω δει στην ζωή μου. Πετρόχτιστα, πνιγμένα στο πράσινο, παραδοσιακά όσο δεν πάει. Αν με ρωτήσεις πως είναι η Λεμεσσός δεν έχω απάντηση. Αν με ρωτήσεις όμως πως είναι οι κοινότητες που περιηγήθηκα μπορώ να σου αναλύω για ώρες.

Εμένα προσωπικά σαν Μαρία δεν με έχουν αγκαλιάσει έτσι άνθρωποι που γνωρίζω για πρώτη φορά. Από τον τόπο φιλοξενίας μου (σε σπίτι που ανήκει σε πασίγνωστο Κύπριο επιχειρηματία), από τα φιλέματα και τα τραπεζώματα, από τη συγκινητική υποδοχή και το γεύμα που παρατέθηκε για να μας αποχαιρετήσουν. Ειλικρινά δεν έχω λόγια και πραγματικά τους ευχαριστώ τόσο πολύ για όλα μέσα από την καρδιά μου. Μακάρι να φανώ ισάξια των προσδοκιών τους!


Το σπίτι που θα μένω ένα όνειρο!  Γενικά δεν θέλω να αναφέρω πολλά γιατί με βρίσκετε σε μία φάση ανυπομονησίας που θέλω να ξαναγυρίσω τρέχοντας να μείνω στο πανέμορφο σπιτάκι μου στο χωριό και να ξεκινήσω δουλειά!

Αυτό το blog θα έχει σύντομα ένα επίσημο αδερφάκι! Εκεί θα αναφέρουμε αναλυτικά με τον συνάδελφό μου τις δράσεις του ΣΚΕ Κουρή-Ξυλούρικου όπου θα εργαζόμαστε και θα σας κρατήσουμε ενήμερους προάγοντας ταυτόχρονα και τις δράσεις των κοινοτήτων.

Είμαι τόσο ενθουσιασμένη!!!

Ευχαριστώ όλους όσους με στήριξαν και κυρίως ευχαριστώ τους Κύπριους μελλοντικούς συγχωριανούς μου (χαχα) που με αγκάλιασαν με τόση θέρμη!

FINALLY! LETS GET TO WORK!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου