Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2012

Stupid people shut up!

Ναι κυρίες και κύριοι! Το να είσαι βλάκας είναι προνόμιο! Είναι ίσως το μεγαλύτερο συμπέρασμα στο οποίο έχω καταλήξει ποτέ. Όσο και να θέλω να το αγνοήσω αυτό το συμπέρασμα επιβεβαιώνεται σχεδόν καθημερινά μέσα μου. Θα μου πείτε σιγά το συμπέρασμα, εμένα όμως με βασανίζει. Ναι να το δεχτώ είσαι βλάκας. Γιατί όμως μου τρίβεις την βλακεία σου στα μούτρα μου; Γιατί με επιβεβαιώνεις κάθε φορά που πάω να αναθεωρήσω;

Η γιαγιά  μου συνήθιζε να λέει ότι οι πουτάνες και οι χαζές έχουν τις τύχες τις καλές. Κάποτε γελούσα. Πλέον το μόνο που κάνω είναι να συμπληρώσω αυτή την φράση βάζοντας κόμματα. Εξηγούμαι. Οι πουτάνες, οι χαζές, οι πονηρές, οι μοχθηρές, οι κουτοπόνηρες, οι γελοίες, αυτές που έχουν μέσο, οι κακομαθημένες κλπ κλπ κλπ. Κάθε μέρα εφευρίσκω ένα διαφορετικό επίθετο και η λίστα πάει λέγοντας. Και επειδή είμαι άνθρωπος που του αρέσει να δίνει παραδείγματα συνεχίζω.
Δεδομένο νούμερο 1.: Βρίσκεις μία δουλειά (γκούχου γκούχου δημοσίου).
Δεδομένο νούμερο 2.: Ακόμα και η επτάχρονη ξαδέρφη μου είναι σε θέση να αντιληφθεί πως αυτός ο διαγωνισμός είναι στημένος, κάποιο λάκκο έχει φάβα τέλος πάντων.
Δεδομένο νούμερο 3.: Υπερηφανεύεσαι με την πρώτη ευκαιρία που βρήκες αυτή την δουλειά. Υποκρίνεσαι ότι είναι καρμικό. Κάνεις δακρύβρεχτα σχόλια για το πόσο κόπιασες και δικαιώθηκαν τα όνειρά σου.
Στοοοπππππππππ!!! Εμετός.

Και τώρα η επεξήγηση του τίτλου. Είσαι τόσο βλάκας που θα πέσεις να κοιμηθείς χαμογελαστός. Πριν κοιμηθείς μπορεί να διαβάσεις αυτό το άθλιο κείμενο και να πατήσεις και like. Αυτό ζηλεύω φίλοι μου. Όταν είσαι βλάκας δεν καταλαβαίνεις την βλακεία σου και κοιμάσαι ήσυχος. Επίσης υπάρχει και η άλλη κατηγορία όπου δεν είσαι βλάκας αλλά πονηρός και επίσης πέφτεις να κοιμηθείς ήσυχος με χαμόγελο μοχθηρίας. Με αυτή την κατηγορία δεν θα ασχοληθώ γιατί πραγματικά μου είναι αδιανόητο.

Εν πάση περιπτώση επειδή πολύ το κούρασα το θέμα ένα έχω να πω. Έχετε κάθε δικαίωμα να είστε ηλίθιοι. Απλά λυπηθείτε και μας που δεν σας φταίξαμε σε κάτι και είναι άδικο να επωμιζόμαστε την βλακεία σας.

Και ένα αισιόδοξο μήνυμα. Όλοι όσοι ηττηθήκατε από ηλίθιο να θυμάστε. Αυτός ο ρημάδης ο τροχός κάποια φορά θα γυρίσει. Η φύση φτιάχτηκε με σοφία και από μόνη της αποβάλλει τους ηλίθιους. Τώρα όσον αφορά τους πονηρούς και τους αδίσταχτους ελπίζω να φυτρώσει μέσα τους κάποια στιγμή το πράσινο σκουλήκι της συνείδησης. Άλλη γιατρειά δεν υπάρχει.

Goodnight!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου